سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

پرداخت ریالی دولینگو

    نظر

2-پرداخت هزینه آزمون به صورت آنلاین

تمامی عزیزانی که کارت اعتباری بین المللی دارند می توانند با پرداخت قیمت آزمون دولینگو در آزمون شرکت کنند اما اگر کارت پرداخت بین المللی ندارید نگران نباشید با مرکز زبان یران بریتانیا تماس حاصل فرمائید تا تمامی مراحل ثبت نام از صفر تا 100 برای شما انجام شود.

3-دانلود اپلیکیشن آزمون در آخر

پس از پرداخت قیمت آزمون دولینگو 2 الی 4 ساعت بعد آزمون برای کاربر فعال می شود. تمامی کاربران می توانند تا 21 روز بعد از پرداخت قیمت آزمون دولینگو در آزمون شرکت کنند اما در بعد از این 21 روز آزمون برای شما به صورت خودکار بسته خواهد شد.

مشکلات پرداخت قیمت آزمون دولینگو

در برخی از مشکلاتی که در هنگام پرداخت و همچنین پی از پرداخت آزمون دولینگو برای کاربران ایجاد می شود به صورت زیر می باشد.

1-نداشتن کارت اعتباری بین المللی

2-مشکل ارور در پرداخت هزینه آزمون

3-پرداخت نشده مرحله آخر هزینه آزمون دولینگو

تمامی مشکلاتی ه در این بخش به وجود می آید احتمالا به دلیل داشتن ای پی ایران برای پرداخت قیمت آزمون دولینگو می باشد که مرکز ایران بریتانیا تمامی این مشکلات را برطرف کرده است و توانسته است با مدیریت تمامی بخش ها اطمینان خاطر را برای تمامی کاربران دولینگو فراهم کند.

تمامی عزیزانی که قصر شرکت در آزمون دولینگو را دارند نگران این هستد که چگونه دلار که ر ایران به لایل تحریم کارت اعتباری وجود ندارد را پرداخت کنند هیچ مشکلی نیست حتما به وب سایت ایران بریتانیا سر بزنید و اطلاعات کافی درباره آزمون دولینگو و راهنمای صفر تا 100 این آزمون را کسب کنید.

مرکز زبان ایران بریتانیا روش های پرداخت های ریالی آزمون دولینگو را به صورت حرفه ای در صفحه قیمت آزمون دولینگو بررسی کرده است که