سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

مراحل ثبت دولینگو

    نظر

مرحله اول

با سرچ کلمه DUOLINGO ENGLISH TEST در اینترنت اولین سایتی که بالا می آید مربوط به آزمون دولینگو می باشد.

نکته : سایت DUOLINGO.COM  در اینترنت وجود دارد که این سایت مربوط به آموزش زبان های محتلف و اپلیکیشن آزمون می باشد و آزمون را برگزار نمی کند.

با وارد شدن به سایت DUOLINGO ENGLISH TEST حتما قوانین و مقررات آزمون را با دقت مطالعه کنید. در بخش اطلاعات سایت حتما وارد جدیدی که به آزمون دولینگو اضافه شده است را برررسی کنید و اطمینان حاصل فرمائید که اطلاعات جدیدی آزمون دولینگو اضافه نشده است.

مرحله دوم

دکمه PRACTICE FREE در وسط سایت را فشار دهید و وارد صفحه دیگری می شود که اگر اکانت کاربری ندارید از شما درخواست می شود که اکانت کاربری بسازید. همچنین میتوانید با اکانت گوگل نیز وارد شوید که به شما توصیه می شود که یک اکانت کاربری جدید ساخته شود.

مرجله سوم

بعد از ورد به سایت با اکانت ساخته شده از کاربر درباره نحوه آشنایی با سایت دولینگو و آزمون دولینگو سوال پرسیده می شود که یک سوال اختیاری است. در مرحله بعد از کاربر درباره دلیل شرکت در آزمون دولینگو سوال پرسیده می شود که کاربر دانشگاه یا موسسه مورد نظری را که برای آن در آزمون شرکت می کند را تنتخاب می نماید.

در این مرحله 

3 گذینه برای شما نمایش داده می شود. که به صورت مفصل درباره آن توضیح خواهیم داد.

1-آزمون آزمایشی 15 دقیقه ای

تمامی داوطلبین آزمون دولینگو بدون پرداخت هزینه می توانند در آزمون آزمایشی به تعداد نامحدود شرکت کنند که سوالات آزمون را مشاهده کنند.

اگر شما افرادی هستید که تازه امروز با آزمون دولینگو آشنا شدید و میخواهید تمامی اطلاعات درباره آزمون دولینگو را بدانید حتما صفحه راهنمای آزمون دولینگو را مطالعه کنید تا اطلاعات صفر تا 100 آزمون دولینکو در اختیار شما قرا گیرد.